شرکت منتخب نوین

چشم انداز

امروزه توجه به كيفيت كالا در کنار خدمات پس از فروش مناسب از مهمترين وظايف شركت هاي توزيع كننده كالاست. در همين راستا شرکت منتخب نوین وظيفه خود می داند تا در اسرع وقت، با کمال دقت و مشتري مداري كه اصلی جدا نشدنی در امور خدماتي است پاسخگوی مشتریان محترم باشد. شركت منتخب نوین با داشتن مهندسين و متخصصين مجرب آرامش مشتريان را تضمین نموده و مي كوشد همواره بهترين شركت توزیع محصولات IT در کشور باشد.

معرفی شرکت منتخب نوین

شرکت منتخب نوین فعالیت خود را در سال ۱۳۸۷ به صورت محدود با هدف ارائه خدمات فروش به صورت عمده و پس از فروش گارانتی اغاز نمود. شرکت منتخب نوین فعالیت خود را در سال ۱۳۹۰ به صورت گسترده تر و به سبک فروشگاهی به صورت عمده و جزئي و فروش محصولات ديگر پرداخت . در سال ۱۳۹۳ شرکت منتخب نوین با افتتاح سایت فروش قطعات و لوازم جانبی با نام ( WWW.BEHFEE.COM ) فعالیت خود را گسترش و به ثبت رسانده است. بازرگانی منتخب نوین جهت رضایت و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان خود در سال ۱۳۹۵ اقدام به دريافت خدمات پس از فروش رسمی و ثبت ملی گارانتی منتخب نوین زده است. در سال ۱۳۹۶ به دلیل استقبال گرم و قابل توجه مشتریان شعبه ای دوم فروشگاه منتخب نوین راه اندازی و آماده ی ارائه خدمات به مشتریان عزیز است.

استفاده از نیروی مجرب و جوان

شرکت منتخب نوین در راستای ارائه خدمات بهتر و پاسخگویی روانتر از نیروهای جوان و فنی استفاده نموده است.

تعویض کالا

به دلیل جلب رضایت کامل مشتریان تمامی کالاهای ارائه شده توسط منتخب نوین دارای گارانتی تعویض ۱۸ ماه می باشند(طبق شرایط گارانتی)، همچنین چنانچه مشتری در ۲۴ ساعت اولیه خرید کالای خود به مشکل یا خرابی ذاتی که توسط مشتری ایجاد نشده باشد بر بخورد بلافاصله پس از تایید کالا تعویض میگردد.

پي گيري از طريق تماس مستقيم

همچنين مشتريان گرامي مي توانند در ساعات اداري طي تماس مستقيم با شماره تلفن هاي اعلام شده از وضعيت قطعه ارسالي اطلاع كسب كنند.



دیدگاهتان را بنویسید