معرفی یکی از جدیدترین هدفون های برند شرکت لاجیتک Zone Wireless Plus

معرفی یکی از جدیدترین هدفون های برند شرکت لاجیتک

هدست بلوتوثی که برای فضای باز با صدای استثنایی ، میکروفن حساس به صدا و شارژ بی سیم طراحی شده است.

هدست جدید لاجیتک Zone Wireless Plus

 

تجربه دفتر کار خود را بالا ببرید

معرفی یکی از جدیدترین هدفون های برند شرکت لاجیتک که مکانهای کاری باز برای همکاری عالی هستند اما می توانند پر سر و صدا باشند. با استفاده از Zone Wireless ، هدست بلوتوث Bluetooth که مخصوص مکانهای شغلی طراحی شده است ، محیط صوتی خود را کنترل کنید. به همان اندازه عالی برای صحبت و موسیقی بسیار جذاب است. به طور همزمان به تلفن های هوشمند و رایانه متصل می شود و دارای کنترل های ساده ، میکروفن flip-to-قطع و شارژ Qi است.

 

Zone Wireless Plus

می تواند حداکثر شش لوازم جانبی بی سیم شرکت لاجیتک را از طریق یک گیرنده USB Unifik + Audio متصل کند.

 

 

تمرکز کنید. متمرکز بمان.

Zone Wireless Plus مکانهای کاری باز برای همکاری عالی هستند ، اما وقتی مکالمات پیرامون شما تمرکز را دشوار می کند چندان هم عالی نیستند. با قطع صدای فعال که باعث کاهش صدای محیط ناخواسته می شود ، یک هدفون بی سیم Zone می تواند به شما کمک کند تا روی کار مورد نظر تمرکز کرده و کارهای بیشتری انجام دهید. به عنوان یک درگاه شخصی برای آرامش صوتی در میان دریایی از سر و صدا های غیرقابل انکار فکر کنید. فضای کاری مشابه ، اما با تجربه ای صحیح که کنترل می کنید.

bluetooth-headset-zone-wireless

عالی برای موسیقی و صحبت کردن

Zone Wireless Plus هنگام گوش دادن به موسیقی ، خود را با صدای همهجانبه رفتار کنید. مهندسان صوتی Logitech برای ده ها سال صدای هدست خوب تنظیم شده اند ، و هنگامی که موسیقی خود را با Zone Wireless تجربه می کنید ، نتایج شگفت آور مشخص است. برای گپ های تلفنی و تماس های کنفرانسی ، میکروفون خاموش کننده صدا باعث می شود صدای مکالمه شما از مکالمه های واضح تر صدای شما در اطراف شما جدا شود و کنترل sidetone به شما کمک می کند تا حجم صدای خود را در حد مناسب تنظیم کنید.

برند لاجیتک از تولیدکنندگان مطرح درزمینهٔ تولید لوازم جانبی است که همواره در تولید قطعات جانبی کامپیوتر در سطح بالایی بوده است. جهت خرید محصول و مشاهده مشخصات و لیست کامل محصولات دی‌تک به فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی “به فی” مراجعه نمایید تا بیشتر با محصولات این برند محبوب آشنا شوید. این فروشگاه نمایندگی رسمی محصولات برند دی تک می‌باشد و کلیه محصولات این برند مطرح را با ضمانت بازرگانی منتخب نوین به خریداران عزیز و محترم ارائه می‌نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد گارانتی بازرگانی منتخب نوین و شرایط ضمانت آن، شما می‌توانید با پشتیبانی “به فی بطور کامل در ارتباط باشید.



دیدگاهتان را بنویسید